Top Menü

25 Nisan 2015 Cumartesi

Hobi olarak bilgisayar!..

Selam,

Sonunda insanların işine yarayacak bir konu buldum ve bir blog oluşturmaya karar verdim.

Yaptığımız iş gereği çalıştığımız firmalar ve tanıdıklarımız  ortağım Altuğ Beye ve bana (bundan sonra "biz" diyeceğim) bilgisayar ve bilgisayar kullanımı sorunlarıyla ilgili sık sık başvururlar.

Bazen de bizim kendi bilgisayarlarımızla ve kullandığımız yazılımlarla sorunlarımız olur ve çözüm için uğraşırız.

En sonunda bunları hem dostlarla paylaşmak, hemde bir bilgi bankası oluşması için blog olarak yayınlamaya karar verdim.

Umarım ilginizi çekecek ve faydalı bir girişim olur.

Tanıtım yazısı için bu kadar yeter sanırım.

Hayırlı olsun,

Kemal ÜNSAL 25.04.2015, İzmit

Blogu beğendiyseniz hemen bu satırın altında g+ kırmızı butonu tıklayarak daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayınız veya diğer sosyal medya sitelerinde paylaşınız. Teşekkürler.

Hiç yorum yok: